Obchodní portál Shop-City

Obchodní portál Shop-City je jeden z projektů společnosti as4u.cz, s.r.o. zaměřených nejen na propagaci vlastního produktu Shop4u, ale především jako podpora zákazníků využívajících obchodní systém Shop4u a zapojených do globální sítě As4u.

Účelem obchodního portálu Shop-City je zřídit rozcestník obchodů využívající systém Shop4u a připravit jim tak přímou marketingovou podporu. Marketingová podpora v rámci portálu Shop-City se skládá ze dvou oblastí.

Hlavní oblastí je propagace samotných e-shopů zapojených do sítě Shop-City, která se skládá z následujících činností.

  • Produktová reklama - na titulní stránce portálu Shop-City je prostor pro jednu velkou a tři malé pozice produktové reklamy. Jelikož jsou viditelné na první pohled při vstupu na tento portál, jsou asi nejoblíběnější formou reklamy. Obchody mají možnost určit, které položky svého obchodu chtějí touto formou propagovat.
  • Propagace obchodu - na stránkách Shop-City je uveden seznam obchodů zapojených do sítě včetně loga a popisu jejich sortimentu. Kromě toho se na titulní stránce náhodně stířdají odkazy na jednostlivé e-shopy
  • Aktuality jsou velmi oblíbeným marketingovým nástrojem. Obchod zapojený do sítě Shop-City může zveřejnit aktualitu týkající se nového produktu (případně služby) nabízeného v rámci e-shopu. Kromě toho, že je tato aktualita zveřejněna na portálu Shop-City v příslušné sekci, je také rozeslána zákazníkům obchodů v rámci Shop-City, kteří o tuto formu reklamy projevili zájem a vyjádřili s ní souhlas. Jelikož se jedná o cílenou skupinu zákazníků, je odezva na tuto reklamu veskrze příznivá.
  • Recenze je další možností cílené propagace výrobku nebo služby e-shopu obchodníka. Jedná se vlastně o článek o neomezeném rozsahu, popisující vlastnosti produktu doplněný o fotogalerii a samozřejmě přímý odkaz na produkt v příslušném e-shopu.
  • Vyhledavač zboží je nástroj, ktreý přichozímu zákazníkovi dovolí prohledat všechny obchody zapojené v síti Shop-City najednou a vybrat tedy dodavatele jím požadovaného výrobku.

Kromě uvedených propagačních aktivit obsahuje síť Shop-City zákaznický věrnostní marketingový nástroj Shop-City Bonus Program. Každý obchod může ohodnotit nákup kteréhokoliv výrobku určitým počtem Shop-City bodů. Zákazník může nasbírané body využít ke slevě nebo nákupu v kterémkoliv obchodě v rámci sítě Shop-City. Tento systém motivuje zákazníky nakupovat jen v obchodech v rámci této sítě.

Druhou oblastí je propagace samotného portálu Shop-City, kterou provádíme jak odkazy z jiných stránek a portálu, tak přímou reklamní činností v rámci reklamní sítě Billboard. Kromě propagace na internetu a v elektronických médiích zabezpečujeme i sezóní reklamu v dalších médiích. Portál Shop-City má tedy zabezpečenou velmi slušnou návštěvnost.

Vytvořeno 1.1.2009 15:12:00 | přečteno 24753x | ernest
 
as4u.cz, s.r.o. | tel.: +420 485 110 911 | e-mail: company@as4u.cz | Zásady ochrany osobních údajů
load